REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO common.sklep.pl

§1 Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady zawierania umów na odległość, w tym składania, realizacji zamówień, a także reklamacji i zwrotu nabytego produktu.
  2. Właścicielem i prowadzącym sklep internetowy działający pod adresem: common.sklep.pl jest Katarzyna Lass-Witek prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą COMMON Katarzyna Lass-Witek, posiadająca siedzibę oraz adres do doręczeń pod adresem: 84-252 Orle, ul. Wejhera 14 i adres prowadzenia działalności 84-252 Orle, ul. Wejhera 14, NIP 5882009565, REGON 365817095, adres poczty elektronicznej: biuro@common.sklep.pl (zwanym dalej jako „właściciel sklepu”).
  3. Wszystkie produkty oferowane w sklepie common.sklep.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone do obrotu.
  4. Przedmiotem świadczenia o którym mowa w niniejszym regulaminie jest sprzedaż produktów określonych na stronie internetowej common.sklep.pl w elektronicznej formie porozumiewania się pomiędzy stronami.
  5. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy 91 1050 1764 1000 0091 1508 7059;
  6. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 9-17; Numer telefonu Sprzedawcy: 510830340, bądź mailowo pod adresem biuro@common.sklep.pl oraz wypełniając formularz kontaktowy na stronie sklepu.

 

§ 2 Wymagania techniczne

 Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:

  1. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową;
  2. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail);
  3. włączona obsługa plików cookies;

 

§3 Składanie zamówień i ich realizacja

  1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem strony internetowej common.sklep.pl lub telefonicznie w godzinach pracy obsługi sklepu common.sklep.pl (8:00 - 16:00) pod numerem: +48 510 830 340.
  2. Przez złożenie zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego należy rozumieć dodanie do Koszyka produktu oraz wypełnienie formularza zamówienia zgodnie z podanymi w nim instrukcjami.
  3. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta.
  4. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT);
  5. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży;
  6. Rabaty i promocje nie łączą się ze sobą;
  7. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje drogą e-mailową wiadomość informującą o przyjęciu zamówienia do realizacji (zestawienie zamówionych produktów, wartość zamówienia, forma płatności, sposób wysyłki/odbioru). Klient otrzyma potwierdzenie zawarcia umowy na odległość na trwałym nośniku najpóźniej w chwili dostarczenia produktu. Za zgodą klienta, potwierdzenie zostanie przesłane na adres poczty e-mail klienta.
  8. Płatności za zamówione produkty można dokonać: za pobraniem przy odbiorze produktów, szybkim przelewem bankowym (Przelewy24 lub tradycyjnym przelewem na konto common.sklep.pl. Formy płatności opisane są poniżej:
  • za pobraniem - w tej formie płatności zapłacisz przy odbiorze listonoszowi/ kurierowi. Wybierając formę płatności za pobraniem możesz również zdecydować się na dostawę przesyłką kurierską lub przesyłkę za pośrednictwem paczkomatów INPOST. Zapłacisz kurierowi przy odbiorze paczki lub w paczkomacie INPOST.
  • przelew zwykły – polega na zleceniu przelewu w Twoim banku lub urzędzie pocztowym na podany w e-mailu numer rachunku w wysokości wartości zamówienia.
  • szybka płatność online (przelewy24)- szybki przelew z większości polskich banków.
  • system ratalny Credit Agricole - COMMON Katarzyna Lass-Witek oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup towarów i usług.
  • karta płatnicza - operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

Realizacja zamówienia rozpoczyna się:

  • w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze – w chwili skutecznego złożenia zamówienia,
  • w przypadku płatności przelewem – w chwili wpływu środków pieniężnych na konto common.sklep.pl podanego w e-mailu potwierdzającym zamówienie,
  • w przypadku płatności przez przelewy24 - w chwili otrzymania na przez common.sklep.pl potwierdzenia dokonania zapłaty,

Do każdego zamówienia zostanie dostarczona faktura VAT w formie elektronicznej wysłana na adres e-mailowy klienta lub dołączona do wysyłanego produktu (zawsze znajduje się za listem przewozowym) W przypadku gdy w ciągu 14 dni od daty złożenia zamówienia, płatnego przelewem zwykłym, nie zostanie uregulowana płatność, serwis internetowy common.sklep.pl zastrzega sobie prawo do uznania, iż klient zrezygnował z nabycia zamówionych produktów. Wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym common.sklep.pl na podstronie cennika: https://common.sklep.pl/content/1-wysylka dostępne w sprzedaży. W przypadku niedostępności towaru w sytuacji jednoczesnych zakupów kilku klientów, zamówienia będą realizowane zgodnie z czasem jego złożenia, a zamówienia  dla których sklep internetowy common.sklep.pl nie posiada produktów, nie będzie realizowane do czasu uzupełnienia stanów magazynowych. Wszystkie podane ceny są cenami brutto. Klient będzie każdorazowo informowany o łącznej cenie za zamówiony produkt w szczególności o opłatach za transport, jak również opłatach z tytułu ubezpieczenia towaru na czas transportu. W każdym przypadku klient może anulować złożone zamówienie telefonicznie bądź wysyłając e-mail na adres biuro@common.sklep.pl do momentu zmiany statusu zamówienia na: „wysłane”. Sprzedawca każdorazowo zapewni klienta w momencie składania zamówienia, aby klient wyraźnie potwierdził, iż złożone zamówienie pociąga za sobą obowiązek zapłaty. W dniu wysyłki zamówienia klient jest informowany o tym fakcie wiadomością wysyłaną na adres e-mail klienta. W przypadku odstąpienia od umowy, klient ponosi jedynie bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

§4 Dostawa i odbiór produktu

    1. Produkty zamówione w sklepie internetowym common.sklep.pl dostarczane są na terenie kraju za pośrednictwem Poczty Polskiej, paczkomatów INPOST lub kuriera DHL, bądź DPD,
    2. Zamówienia realizowane i wysyłane są zazwyczaj w ciągu 3 dni roboczych, jeśli termin realizacji jest dłuższy, informacja znajduje się w opisie oferowanego produktu.
    3. Wszystkie zlecenia wykonywane są z najwyższą starannością i w możliwie najkrótszym terminie
    4. Materace wysyłane są w formie złożonej/zrolowanej, stąd po otrzymaniu przesyłki należy niezwłocznie odpakować produkt oraz ułożyć na płaskiej powierzchni. Materac powraca do swojego pierwotnego kształtu po ok 48-72 godzinach;
  1. W przypadku wysyłki zamówień poprzez Pocztę Polską lub kuriera DHL/DPD, jeśli opakowanie jest uszkodzone, należy w obecności pracownika poczty lub kuriera sporządzić protokół szkody.
  2. Reklamacja jest uwzględniana w przypadku pojawienia się różnic pomiędzy zamawianym, a otrzymanym produktem common.sklep.pl, w terminie 14 dni od odbioru zamówienia. 

Klient może zażądać zwrotu uiszczonej już przez niego opłaty, zgodnej z kwotą zlecenia do zapłaty w sytuacji, gdy złożone zamówienie nie zostanie zrealizowane przez serwis common.sklep.pl, mimo otrzymania przez klienta informacji drogą mailową o przyjęciu zlecenia do realizacji. W przypadku gdy klient zapłaci więcej za zamówienie niż wynosiła kwota zlecenia do zapłaty lub zapłaci dwukrotnie kwotę za to samo zlecenie. Po zgłoszeniu tego faktu przez klienta, różnica zostanie zwrócona Klientowi. Każdy z wymienionych wyżej zwrotów zapłaty odbędzie się tym samym sposobem płatności, którym klient zapłacił za zamówienie.

  1. Jeżeli przesyłka nie dotarła na wskazany adres do doręczeń w ciągu 3 (trzech) dni roboczych prosimy o skontaktowanie się ze sklepem common.sklep.pl telefonicznie lub przez formularz kontaktowy celem rozwiązania zaistniałego problemu.

§5 Prawo odstąpienia, anulowanie zamówienia

  1. Prawo odstąpienia od zamówienia przysługuje wyłącznie Użytkownikom będącym konsumentami, z tym, że prawo odstąpienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj. art. 38 pkt. 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014 r.) nie przysługuje konsumentom w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według indywidualnej specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  2. Użytkownik będący przedsiębiorcą do momentu opłacenia zamówienia ma prawo anulowania zamówienia poprzez wysłanie e-maila za potwierdzeniem odbioru z informacją, które zlecenie ma być anulowane. Możliwe jest również telefonicznie odwołanie zamówienia.
  3. Możliwe jest anulowanie zamówienia, które zostało już opłacone przelewem zwykłym lub szybką płatnością online (PayU) przez Użytkownika i nie zostało jeszcze zrealizowane. Zwrot kwoty zamówienia następuje przez tradycyjny przelew na konto wskazany w formularzu zwrotu.
  4. Użytkownikowi będącemu konsumentem przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia w którym Użytkownik wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Użytkownika weszła w posiadanie rzeczy będącej przedmiotem umowy. W celu skorzystania z prawa odstąpienia Użytkownik zobowiązany złożyć stosowne oświadczenie wysyłając wiadomość e-mail na adres: biuro@common.sklep.pl wraz z wypełnionym danymi i podpisanym załącznikiem będącym skanem formularza odstąpienia od umowy, którego wzór znajduje się poniżej. Właściciel sklepu prześle Użytkownikowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu.
  5. W przypadku odstąpienia od umowy przez Użytkownika będącego konsumentem właściciel sklepu w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego produktu ma obowiązek zwrócić Użytkownikowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z tym, że jeżeli Użytkownik konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez właściciela sklepu, właściciel sklepu nie jest zobowiązany do zwrotu Użytkownikowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  6. W razie odstąpienia od umowy Użytkownik będący konsumentem ma obowiązek zwrócić rzecz właścicielowi sklepu lub przekazać ją osobie upoważnionej przez właściciela sklepu do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.

§6 Reklamacje

  1. Sklep internetowy common.sklep.pl rozpatruje reklamacje zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu cywilnego (art. 556-5764, Dz.U z 18.05.1964 r Nr 16 poz. 93 ze zm), oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  2. Serwis common.sklep.pl odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu; termin ten biegnie na nowo w razie wymiany towaru.
  3. Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego, wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.
  4. Klient może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia.
  5. W celu złożenia reklamacji dotyczącej nabytego produktu należy wypełnić formularz z uzasadnieniem reklamacji oraz danymi reklamującego w treści wiadomości oraz odesłać na adres siedziby firmy, bądź adres e-mail.
  6. Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest dokładny opis zastrzeżeń wobec zrealizowanej usługi. Jeśli opisany problem nie obrazuje w wystarczający sposób problemu, konieczne jest wówczas odesłanie reklamowanego produktu na własny koszt wraz z dowodem zakupu (wydrukowane potwierdzenie zamówienia lub faktura VAT) na adres COMMON Katarzyna Lass-Witek, ul. Wejhera 14, 84-252 Orle
  7. Reklamacje bez uzasadnionej przyczyny nie będą uwzględniane.
  8. Materac wysyłany jest w formie złożonej/zrolowanej. Po jego otrzymaniu należy go niezwłocznie rozpakować, położyć na płasko na stelażu i odczekać aż uzyska pełną swoją objętość (48-72h). Do tego czasu nie zaleca się użytkowania materaca.
  9. Komponenty użyte przy produkcji materacy to różnego rodzaju pianki poliuretanowe, lateksowe, wysokoelastyczne, czy termoplastyczne. Cechują się wysokim współczynnikiem ściśliwości oraz sprężystości, dlatego jako producent zastrzegamy prawo do tolerancji +/- 2% na szerokości, długości oraz wysokości materaca,
  10. Gwarancja nie obejmuje pilingowania pokrowców,
  11. Szczegóły reklamacji i gwarancji znajdują się w zakładce "zwroty i reklamacje",

§7 Prawa autorskie

  1. Wszelkie majątkowe prawa autorskie do zdjęć oraz wszystkich tekstów znajdujących się na stronie sklepu internetowego common.sklep.pl należą do sklepu internetowego. Z chwilą nabycia produktu, majątkowe prawa autorskie do zdjęć, tekstów nie przechodzą na klienta.
  2. Wykorzystanie materiałów, w tym zdjęć i tekstów zawartych na stronie internetowej common.sklep.pl bez zgody ich autora czy posiadacza majątkowych praw autorskich, dla jakichkolwiek celów innych niż związanych z produktami common.sklep.pl, stanowi naruszenie prawa autorskiego, nawet gdy nie wiąże się z uzyskaniem korzyści materialnych.

§8 Ochrona danych osobowych

  1. Dane osobowe klientów będących osobami fizycznymi będą przetwarzane przez właściciela serwisu common.sklep.pl jako administratora danych osobowych w celu świadczenia usług przez niego, jak również w celach marketingowych związanych z funkcjonowaniem jego przedsiębiorstwa, w tym serwisu www.common.sklep.pl, a także dotyczących usług i towarów prezentowanych w serwisie. Przetwarzanie zbieranych danych będzie się odbywać zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz przepisami krajowymi, w szczególności z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o Ochronie Danych Osobowych. Podanie przez klienta swoich danych osobowych jest dobrowolne.
  2. Dane osobowe klienta mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości.
  3. Sprzedawca zapewnia klientów, których dane osobowe przetwarza, realizację uprawnień wynikających z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, w tym prawa dostępu do treści własnych danych osobowych i ich poprawiania oraz prawa do kontroli przetwarzania własnych danych osobowych na zasadach opisanych w przedmiotowej ustawie.
  4. W ramach realizacji prawa do kontroli przetwarzania własnych danych osobowych, Kupujący ma w szczególności prawo do żądania usunięcia danych lub ograniczenia przetwarzania jego danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, a także wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych, gdy Sprzedawca zamierza je przetwarzać w celach marketingowych.
  5. Poufne informacje dotyczące Kupujących, w tym dane osobowe Kupujących są chronione przez Sprzedawcę przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, a także innymi przypadkami ich ujawnienia albo utraty oraz przed zniszczeniem lub nieuprawnioną modyfikacją wskazanych danych oraz informacji poprzez stosowanie odpowiednich zabezpieczeń technicznych i organizacyjnych.


    Ostatnia aktualizacja regulaminu: 16.08.2021