FAQ - COMMON materace

FAQ

  1. Jak zarejestrować konto w sklepie internetowym?
    Aby dokonać rejestracji, należy kliknąć „zarejestruj” w górnym pasku na stronie głównej. Kolejnym krokiem jest podanie wszystkich wymaganych danych. Po kliknięciu „zarejestruj się” na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający rejestrację. Od teraz można dokonywać zakupów.
  2. Czy posiadanie konta w sklepie internetowym jest konieczne, by dokonywać zakupów?
    Posiadanie konta nie jest konieczne. Po dodaniu produktu do koszyka i kliknięciu „przejdź do realizacji zamówienia” można skorzystać z opcji tzw. szybkich zakupów. Należy podać wszystkie wymagane dane i ponownie kliknąć „przejdź do realizacji zamówienia”.
  3.  Jak mogę skorzystać z kodu rabatowego?
    aktualnych promocjach informujemy drogą e-mailową w newsletterze oraz na naszym profilu na Facebooku. Aby z nich skorzystać, należy wpisać w pole „kupony” posiadany kod rabatowy.
  4.  Zapomniałem hasła. Co mam zrobić?
    W sytuacji, gdy zapomnimy swojego hasła wystarczy kliknąć: „Nie pamiętasz hasła?” i podać swój adres e-mail. Na ten adres zostanie wysłane nowe hasło.
  5.  Jak mogę zapłacić za zamówienie?
    Klient może skorzystać z następujących metod płatności: płatność za pobraniem, przelew na konto Sprzedawcy, płatność elektroniczną lub płatność kartą płatniczą.
  6.  Ile mam czasu na dokonanie płatności?
    W przypadku wyboru przez klienta płatności przelewem, płatności elektronicznej lub płatności kartą płatniczą, Klient jest zobowiązany do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych. W przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
    W przypadku wyboru płatności za pobraniem, Klient jest zobowiązany do dokonania płatności bezpośrednio przy odbiorze przesyłki.
  7.  Czy można dokonywać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych?
    Można dokonywać zmiany swoich danych adresowych.
  8.  Jaki jest termin realizacji zamówienia?
    Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od zakupionego produktu.
  9.  Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
    Klienci zarejestrowani mogą sprawdzić status zamówienia w historii zamówień.
  10.  Czy mogę odebrać osobiście zamówiony produkt?
    Tak, istnieje taka możliwość. W tym celu należy umówić się na odbiór drogą telefoniczną lub mailową. Adres naszego sklepu: 84-239 Bolszewo, ul. Szkolna 15 (I piętro w budynku stacji diagnostycznej AMA)
  11.  Czy istnieje możliwość wysłania mojego zamówienia za granicę?
    Niestety w chwili obecnej nie ma takiej możliwości.
  12.  Jakie są koszty dostawy towaru?
    Koszty dostawy uzależnione są od sposobu płatności oraz rodzaju dostawy. Można je sprawdzić w trakcie składania zamówienia.
  13.  Czy mogę zrezygnować z zamówienia?
    Jeśli towar nie został wysłany, a kupujący nie otrzymał powiadomienia, można zrezygnować z zamówienia. W tym celu należy niezwłocznie powiadomić sklep drogą telefoniczną (nr tel. 510830340) bądź mailową (biuro@common.sklep.pl).
  14.  Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?
    Wszelkie reklamacje należy zgłaszać drogą pisemną lub mailową.
  15.  Czy mogę zwrócić zamówiony produkt?
    Klient ma możliwość zwrotu towaru w terminie 14 dni od dnia jego doręczenia. W tym celu należy złożyć sprzedawcy Oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów zawarte są w § 10 Regulaminu dostępnego na niniejszej stronie internetowej.