- Jak zarejestrować konto w sklepie internetowym?
Aby dokonać rejestracji, należy kliknąć „zarejestruj” w górnym pasku na stronie głównej. Kolejnym krokiem jest podanie wszystkich wymaganych danych. Po kliknięciu „zarejestruj się” na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający rejestrację. Od teraz można dokonywać zakupów. - Czy posiadanie konta w sklepie internetowym jest konieczne, by dokonywać zakupów?
Posiadanie konta nie jest konieczne. Po dodaniu produktu do koszyka i kliknięciu „przejdź do realizacji zamówienia” można skorzystać z opcji tzw. szybkich zakupów. Należy podać wszystkie wymagane dane i ponownie kliknąć „przejdź do realizacji zamówienia”. - Jak mogę skorzystać z kodu rabatowego?
aktualnych promocjach informujemy drogą e-mailową w newsletterze oraz na naszym profilu na Facebooku. Aby z nich skorzystać, należy wpisać w pole „kupony” posiadany kod rabatowy. - Zapomniałem hasła. Co mam zrobić?
W sytuacji, gdy zapomnimy swojego hasła wystarczy kliknąć: „Nie pamiętasz hasła?” i podać swój adres e-mail. Na ten adres zostanie wysłane nowe hasło. - Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Klient może skorzystać z następujących metod płatności: płatność za pobraniem, przelew na konto Sprzedawcy, płatność elektroniczną lub płatność kartą płatniczą. - Ile mam czasu na dokonanie płatności?
W przypadku wyboru przez klienta płatności przelewem, płatności elektronicznej lub płatności kartą płatniczą, Klient jest zobowiązany do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych. W przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
W przypadku wyboru płatności za pobraniem, Klient jest zobowiązany do dokonania płatności bezpośrednio przy odbiorze przesyłki. - Czy można dokonywać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych?
Można dokonywać zmiany swoich danych adresowych. - Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od zakupionego produktu. - Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
Klienci zarejestrowani mogą sprawdzić status zamówienia w historii zamówień. - Czy mogę odebrać osobiście zamówiony produkt?
Tak, istnieje taka możliwość. W tym celu należy umówić się na odbiór drogą telefoniczną lub mailową. Adres naszego sklepu: 84-252 Orle, ul. Ogrodnicza 1 (wjazd od strony ul. Wejhera) - Czy istnieje możliwość wysłania mojego zamówienia za granicę?
Niestety w chwili obecnej nie ma takiej możliwości. - Jakie są koszty dostawy towaru?
Koszty dostawy uzależnione są od sposobu płatności oraz rodzaju dostawy. Można je sprawdzić w trakcie składania zamówienia. - Czy mogę zrezygnować z zamówienia?
Jeśli towar nie został wysłany, a kupujący nie otrzymał powiadomienia, można zrezygnować z zamówienia. W tym celu należy niezwłocznie powiadomić sklep drogą telefoniczną (nr tel. 510830340) bądź mailową (biuro@common.sklep.pl). - Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?
Wszelkie reklamacje należy zgłaszać drogą pisemną lub mailową. - Czy mogę zwrócić zamówiony produkt?
Klient ma możliwość zwrotu towaru w terminie 14 dni od dnia jego doręczenia. W tym celu należy złożyć sprzedawcy Oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów zawarte są w § 10 Regulaminu dostępnego na niniejszej stronie internetowej.
0
Koszyk
0,00 zł
Brak produktów w koszyku.